Złóż podanie na studia magisterskie - kliknij
Bez egzaminów wstępnych
Rekrutacja na nadchodzący rok akademicki odbywa się wyłącznie na I-szy semestr studiów magisterskich niestacjonarnych - trwa do wyczerpania limitu miejsc.
Na studia magisterskie przyjmowani są absolwenci wyższych szkół licencjackich zgodnie z Ustawą i rozporządzeniem określającym warunki podjęcia studiów na II stopniu kształcenia.
Jakie dokumenty należy złożyć?
Oryginał dyplomu ukończenia studiów licencjackich
(do wglądu) lub oryginał odpisu dyplomu do pozostawienia w dokumentacji
Suplement
Dokumentację rekrutacyjną można przesyłać poprzez Centrum Podań EWS (podanie, scan dowodu osobistego i dowodu wpłaty czesnego, scan fotografii jako plik - załącznik do podania)
Pozostałą dokumentację (oryginał odpisu ukończenia studiów licencjackich, suplement, zaświadczenie lekarskie, 1 fotografia,) nalezy złożyć osobiście w Dziekanacie.
Masz już komplet dokumentów? Przyjdź do Dziekanatu
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie informuje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie, ul. Jagiellońska 88, 00-992 Warszawa;
2. W sprawie pytań w związku z przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu e-mail:do@ews.edu.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia prawidłowego procesu rekrutacji, realizacji zadań, obowiązków i uprawnień wynikających z ustawy prawo o szkolnictwie wyższym;
4. Podstawą do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane;
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są:
a)osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;
b)podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające);
7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
a)przez okres 2 lat po zakończeniu procesu rekrutacji dotyczy osób które nie zostały przyjęte na studia;
b)w przypadku przyjęcia na studia zgodnie z tokiem realizacji studiów, 5 lat po zakończeniu studiów, a następnie zostaną poddane archiwizacji i będą przechowywane przez 50 lat.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do: ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.